Je verwacht het niet, maar bij sales draait het om emoties! Aankopen worden vooral gedaan op gevoel. Denk aan wat het koopproces kan oproepen aan: enthousiasme, onzekerheid, verleiding, inspiratie of nieuwsgierigheid. Welke gedachtegangen zitten daarachter? En hoe speel je daarop in, in de marketing?
Wanneer haakt een online shopper af? En wanneer gaat die na een spontane beslissing over tot de daadwerkelijke aankoop? Leer tijdens de cursus Impulsaankopen hoe het online aankoopproces van mobile webshoppers verloopt. Wat zijn hun verlangens? En wat maakt dat ze het product in hun winkelwagentje stoppen?
Leer hoe je jouw advertenties, sales, e-mails en webdesign kunt richten op een goed gevoel bij je klanten. Schrijf je in!
courseNameLabel | lessonDay | firstLesson | lastLesson | cityStartdata | allLessons | |
---|---|---|---|---|---|---|
startdataEmpty
cpStartNewCarreer Sales: Impulsaankopen. cpChooseQualityEducationWith NHBO Klassikaal.
partPayInfoWithSchema
€180 | cpOnSubscribe |
€18.72 | beforeFirstLesson |
partPaySavings
cpT1Testimonial
cpT2Testimonial
cpT3Testimonial
fCompareCourses
fCompareMax3Courses
-